sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Reissupäiväkirja

Tänne olisi tarkoitus luoda reissupäiväkirjaa. Tekstiä ja kuvia siis toivottavasti tippuu tasaisin väliajoin.


Ensimmäisenä isompana matkakohteena olisi näillä näkymin Lontoo, jonne pääsen kahdeksi kuukaudeksi vaihtoon. Lähtö on vasta lokakuun lopussa, mutta ajattelin, että voisi olla ihan hauska harjoitella tätä bloggerin käyttöä jo ennen lähtöä ja vähän kirjoitella siitä, kuinka paljon tuo lähteminen jännittää ja muutenkin, miten kaikki järjestelyt sujuvat jnejne.

Tällä hetkellä ei vielä paljon muuta ole tiedossa, kuin että lokakuun 29. olisi tarkoitus aloittaa työt Lontoon European College of Business and Management (ECBM)-koulussa (http://www.eurocollege.org.uk/en/). Kyseessä on siis ulkomailla suoritettava työharjoittelujakso. Työtehtävistä ei ole minkäänlaista kuvaa, vastaan saattaa tulla ihan mitä tahansa.

Lentoja tai yöpymispaikkaa ei ole vielä varattu, majoituksesta tosin tulee onneksi lisäinfoa tässä lähipäivinä... Toivon mukaan :)

11 kommenttia:

  1. eijeiejeijei!!! tää on väärin! ymmärrätsä? V Ä Ä R I N ! Mä haluan Lontooseen. Nyt!!

    VastaaPoista
  2. ja toi kommentti on jodelt, tää ei toimi tää nimimerkkihöskä

    VastaaPoista
  3. :D hahah, ei tää nyt niiin kauheen väärin mun mielestä oo.... tai ehk vähän :)
    mä yritän ton nimimerkkikohan jotenki korjailla, ärsyttävä jos ain tulee kommentit "anonyymilt"

    VastaaPoista
  4. Onneks tiedän, että mistä voin lukee sun reissupäiväkirjaa... : D

    VastaaPoista
  5. mä oon ihan avuton tän bloggerin kaaaaaa. En löydä sitä nappulaista mistä voin laittaa sun blogin seurattavaaaaaks. :((((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en kyl löytäny sitä sultakaan... tai sit en osannu ettii

      Poista
    2. Mä en ees tiiä onko mulla sellasta!!! apuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

      Poista
    3. ...näyttääks mun kommentti yhtä häiriintyneeltä kaikille muillekki?

      Poista
    4. tuolt joltain sivult mä sain lisättyy sut nettiosotteen avulla, mut en sellast seuraa nappulaa löytänyyy... ja öö kuinka häiriintyneeltä sun kommentti sulle näyttää?? :P

      Poista
  6. Onks semmonen nappula olemassa??

    VastaaPoista

Ja siihen vaan alle rustaatte, jos jaksatte. Kateellisia kommentteja saa laitella