torstai 13. joulukuuta 2012

Turha

Valitin varmaankin sadatta kertaa vuokraemännälle, että mun huone on aivan jäässä. Hän sitten vihdoin tuli itsekin testaamaan, että onko asia niin ja totesit, että "Hyvänen aika, tännehän jäätyy". Ja sitten hän päästi ilmat patterista ja nyt mun huoneessa on aika hyvät oltavat. Paitsi aamuisin. Yöksi se lämmitys jostain syystä laitetaan kokonaan pois tai jotain, joten kun herään, ei kämppä ole vielä saanut lämpöjä nostettua mun kerrokseen asti. Mutta muuten olen aika onnellinen <3

Minä, onnellisena

Mitäköhän muuta mulle kuuluu...? Oon tällä hetkellä kai ainoo henkilökuntaihminen täällä koululla, pari kerrosta ylempänä kai pitäisi olla muutama oppilas, muuten olen oikeastaan jopa ainoa henkilö tässä rakennuksessa. Muut lähtivät jouluaterialle ja kun en tuota joulua pahemmin viettele, tarjouduin jäämään tänne pitämään koulua pystyssä. Ainakin se vielä on pystyssä...

Mutta juu, eipä mulla tänään muuta...

2 kommenttia:

  1. Jos on onnellinen nii pitäs olla suu auki ja silmät kiinni niinkuin rakkaalla tädillämme. : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä todella toivon, että iikkukiikkuwiikku näkee ton kommentin :D

      Poista

Ja siihen vaan alle rustaatte, jos jaksatte. Kateellisia kommentteja saa laitella