perjantai 23. marraskuuta 2012

Juuret

Olin Nainen vailla historiaa, tyttö ilman menneisyyttä,
sanoin Lähdetään tänään, Mennään minne vaan,
Kuumalle hiekalle tai Matkalle Alabamaan

Henkilökohtaisesti Lapsuus loppui, kun "Päiväkoti" antoi Satasen lainan
Aikuinen nainen mä oon,
Hetken tie on kevyt, nyt soi Matkalauluna Aamuisin Syksyn sävel
Olen Vapaa.... ja yksin

Eipä tiennyt tyttö Maailman toisella puolen,
millainen on Ihmisen ikävä toisen luo,
Tällaisina aikoina Tinakenkätyttö Kaipaa luoksesi kotiin

mutta Onhan päivä vielä huomennakin,
Elän itselleni,
silti Mun koti ei oo täällä

Kaikki on mahdollista, Maailma on sun,
Valonkantaja, Vie mut kotiin,
Oon vielä sama nainen

5 kommenttia:

  1. Mahtava runo! :) Seuraavia odotellessa. :DD Suurimman osan tunnistin jopa biisien nimistä. ;)

    VastaaPoista
  2. Äidinkieli sujuu hienosti. / +20 E

    VastaaPoista

Ja siihen vaan alle rustaatte, jos jaksatte. Kateellisia kommentteja saa laitella